Известие

Collapse
No announcement yet.

смяна съединител

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • смяна съединител

    днес ме остави съединителя,не съвсем но едвам паркирах колата (живея на 13% наклонена улица),та събота ще го сменям от една година съм приготвил валеото,та въпросът ми е:
    ще мога ли да го сменя без подемник или канал че няма такива екстри,мога да вдигна колата на 30-40см най-много.доколкото разбрах трябва да сваля скоростната кутия
    другия ми въпрос е каква е хитрината със възтановяването на вилката на съединителя че трака
    alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
    alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL

  • #2
    Няма невъзможни неща, ама в твоя случай е пребиване. Поне канал да имаше... Еле пък ако не сменял досега, по-добре не се захващай.
    166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
    ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

    Comment


    • #3
      ами сменял съм на голф 3ка двама човека си го сменихме бе канал без нищо за няколко часа,ама сега е друг филма,а и скоростната кутия сигурно е 50 60 кила
      alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
      alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL

      Comment


      • #4
        Ммм тука е повече разглобяване, а и кутията ти идва назад, не е както на голфа отстрани.
        166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
        ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

        Comment


        • #5
          точно това че е отзад е голямата разлика,а нещо за вилката ще кажеш ли че четох из форума за някаква хитрина не било само заваряне и пробиване както го мислих
          alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
          alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL

          Comment


          • #6
            Колега, гледам, че си от моята кръвна група.
            Вземи две талпи и си направи канал с тях.С тая идея ще ти се сбъдне мечтата да си смениш съединителя пред блока.Иначе с крикове и тухли не става!
            Тонов е нашия здрав разум!
            Вилката по принцип се износва в пъпките.Просто ги наваряваш и изпилваш.
            Всичко това в стил- направи си сам!
            Успех!
            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

            Comment


            • #7
              ами а кръвната група си прав ,но няма да е пред блока а на работата,смятам да я кача на стойкипод гумите и да вляза отдолу,пусто че няма канал ама ще мислим схеми,един съединител ли няма да сменя
              alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
              alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL

              Comment


              • #8
                Колега аз минах през същото . В гаража на 4 крика , 2 трупчета и няколко гуми закрепихме колата . НО свалянето е малко проблемно. Ние успяхме без да вадим скоростите да сменим съединителя , но ако и вилка ще ремонтираш ще ти е трудно. При мен вилката беше равномерно износена и сменихме щифтчето ( не знам дали така се казва) на което се държи вилката с по-голямо 6 мм ако не се лъжа (стандартно май беше 4.5 или 5) ще те изъжа. И да знаеш няма нищо общо с голф . А за вилката варианта с наварването не е много подходящ според мен , защото материала от който е направяна е малко специфичен и не става много добре с обикновен електрод . Ако имаш познат стругар отиди при него те имат доста материали. Но не забравяй че ако ще наварваш трябва много хубаво да центроваш отвора на вилката че ако не е точно ( както беше при мен ) лагера ти се чупи за минути и пак трябва да разглобяваш. Другият вариант е нова вилка , но ако не се лъжа в софия има 1 или 2 останали и цената им е доста висока около 70 лв просто вече не се пройзвеждат. Но не се притеснявай има ли желание има и начин . Успех с начинанието. Поздрави

                Comment


                • #9
                  Що го плашиш , бе!
                  Ще ме вкараш в грях форумен!
                  Вилката се наварява с телоподаващо и всичко си е наред!
                  Виж ако пружината я няма, а тя по принцип изчезва, си е друг филм!
                  Кво да и центроваш на вилката!?
                  Тя нито се върти, нито прави сложни движения.Просто напред-назад!
                  Важното е пъпките да са с еднакви височини!
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment


                  • #10
                    успокои ме аз по цял ден заварям с телоподаващото,дано успея да намеря тампона на скоросната кутия отзад ,че тука за старите коли нищо няма
                    Last edited by marian2784; d.m.y г., 23:43.
                    alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
                    alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL

                    Comment


                    • #11
                      Мойта вилка беше така наварена, че вилката натиска лагера само от едната му страна и се сещаш какво става . За това му казвам да внимава че всеки мм е от значение. Аз намерих друга вилка която беше в добро състояние ( развномерно износена ) и сменихме само пишката на която се крепи . И сега си свиркам . Дано още дълго време си свиркам .

                      Comment


                      • #12
                        да си завърша темата макар и със закъснение.миналата седмица смених съединителя като си бях в бг,много разглобяване беше,но се справих и то почти сам,за да центрирам диска ползвах вал за ритач на балканче,и стана от първия път.като свалих съедиинителя беше 5 десети под допуските.беше работил на метал допоследно.само дето не се занимавах с вилката имаше износване около оста където "лагерува" но не ми се занимаваше да го оправям.сега съединителя ми е мек като газта или с идея по-твърд.смених и ангренажите и ролките,ремъците бяха като нови на 60к а ролките бреда бяха отдавна заминали.сега сложих на skf дано искарат поне още 60к.
                        alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
                        alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL

                        Comment


                        • #13
                          ---
                          Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 23:21.
                          Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                          Comment


                          • #14
                            от axm около 80 лева бройката
                            alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
                            alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL

                            Comment

                            Working...
                            X